Κάννες 2020: Ποιες ταινίες θα είχαν κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου;

© http://www.festival-cannes.com

Αν και το φεστιβάλ ματαιώθηκε λόγω της παγκόσμιας πανδημία, οι διοργανωτές έδωσαν στην δημοσιότητα το επίσημο Lineup της διοργάνωσης.

Την Τετάρτη, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οργανισμού, Thierry Frémaux, ανακοίνωσε μια σειρά 56 ταινιών που προορίζονται να είναι η επίσημη επιλογή των Καννών για 2020. Οι ταινίες δεν χωρίστηκαν σε κατηγορίες, οπότε δεν είναι ξεκάθαρο ποιες θα διααγωνιζόταν για το Palme d’Or και ποιες θα έπαιζαν στα προγράμματα του φεστιβάλ. Είκοσι μία από τις επιλεγμένες ταινίες ήταν γαλλικές, πολύ περισσότερες από τον μέσο όρο των Καννών, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πατρίδα του φεστιβάλ βοήθησε να καλυφθούν τα κενά που είχαν απομείνει όταν οι κυκλοφορίες πολλών μεγάλων ταινιών αναβλήθηκαν έως το 2021. Το 73ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών θα είχε μια κριτική επιτροπή με επικεφαλής τον Spike Lee.

Ο Frémaux σημείωσε ότι ορισμένες από αυτές τις πρεμιέρες θα πραγματοποιηθούν στις Κάννες του επόμενου έτους. «Θα τους συναντήσουμε ξανά», είπε.

Αναλυτικά:

“The French Dispatch,” Wes Anderson (Ηνωμένες Πολιτείες)

“Summer of 85,” François Ozon (Γαλλιά)

“True Mothers,” Naomi Kawase (Ιαπωνία)

“Lovers Rock,” Steve McQueen (Μεγάλη Βρετανία)

“Mangrove,” Steve McQueen (Μεγάλη Βρετανία)

“Another Round,” Thomas Vinterberg (Δανία)

“DNA,” Maïwenn (Γαλλία/Αλγερία)

“Last Words,” Jonathan Nossiter (Ηνωμένες Πολιτείες)

Heaven: To the Land of Happiness,” Hong Sang-soo (Νότια Κορέα)

“Forgotten We’ll Be,” Fernando Trueba (Ισπανία)

“Peninsula,” Yeon Sang-ho (Νότια Κορέα)

“In the Dusk,” Sharunas Bartas (Λιθουανία)

“Home Front,” Lucas Belvaux (Βέλγιο)

“The Real Thing,” Koji Fukada (Ιαπωνία)

“Passion Simple,” Danielle Arbid (Λίβανος)

“A Good Man,” Marie Castille Mention-Schaar (Γαλλία)

Les Choses Qu’on Dit, Les Choses Qu’on Fait,” Emmanuel Mouret (Γαλλία)

“Squad,” Ayten Amin (Αίγυπτος)

“Limbo,” Ben Sharrock (Μεγάλη Βρετανία)

“Red Soil,” Farid Bentoumi (Γαλλία)

“Sweat,” Magnus Von Horn (Σουηδία)

“Teddy,” Ludovic and Zoran Boukherma (Γαλλία)

“February,” Kamen Kalev (Βουλγαρία)

“Ammonite,” Francis Lee (Μεγάλη Βρετανία)

“Un Médecin de Nuit,” Elie Wajeman (Γαλλία)

“Enfant Terrible,” Oskar Roehler (Γερμανία)

“Nadia, Butterfly,” Pascal Plante (Καναδάς)

“Here We Are,” Nir Bergman (Ισραήλ)

“Falling,” Viggo Mortensen (Ηνωμένες Πολιτείες)

“Pleasure,” Ninja Thyberg (Σουηδία)

“Slalom,” Charlène Favier (Γαλλία)

“Memory House,” Joao Paulo Miranda Maria (Βραζιλία)

“Broken Keys,” Jimmy Keyrouz (Λίβανος)

“Ibrahim,” Samir Guesmi (Γαλλία)

“Beginning,” Dea Kulumbegashvili (Γεωργία)

“Gagarine,” Fanny Liatard and Jérémy Trouilh (Γαλλία)

“16 Printemps,” Suzanne Lindon (Γαλλία)

“Vaurien,” Peter Dourountzis (Γαλλία)

“Garçon Chiffon,” Nicolas Maury (Γαλλία)

“Should the Wind Fall,” Nora Martirosyan (Αρμενία)

“John and the Hole,” Pascual Sisto (Ηνωμένες Πολιτείες)

“Striding Into the Wind,” Wei Shujun (Κίνα)

“The Death of Cinema and My Father Too,” Dani Rosenberg (Ισραήλ)

“L’Origine du Monde,” Laurent Lafitte (Γαλλία)

“Josep,” Aurel (Γαλλία)

“Septet: The Story of Hong Kong,” Ann Hui, Johnnie To, Tsui Hark, Sammo Hung, Yuen Woo-Ping and Patrick Tam (Χονγκ Κονγκ)

“The Billion Road,” Dieudo Hamadi (Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό)

“The Truffle Hunters,” Gregory Kershaw and Michael Dweck (Ηνωμένες Πολιτείες)

“9 Jours a Raqqa,” Xavier de Lauzanne (Γαλλία)

“Antoinette dans les Cévennes,” Caroline Vignal (Γαλλία)

“Les Deux Alfred,” Bruno Podalydès (Γαλλία)

“The Big Hit,” Emmanuel Courcol (Γαλλία)

“Le Discours,” Laurent Tirard (Γαλλία)

“Aya and the Witch,” Goro Miyazaki (Ιαπωνία)

“Flee,” Jonas Poher Rasmussen (Δανία)